-->

niedziela, 27 marca 2011

Ślubna elegancja

Prosta i elegancka kartka ślubna, moja pierwsza.. Wykonana wg. mapki znalezionej na blogu scrap.com.pl. Niesamowite, że tyle rzeczy robię znowu po raz pierwszy i ile mi to sprawia radości:) Tak jak każda przesyłka z materiałami- po prostu cieszę sie jak dziecko siedząc na podłodze, rozpakowując paczki i oglądając ich zawartość. A jest już tego tyle, że musiałam specjalnie zamówić na nie szafę:) Marzę jeszcze o biurku do pracy ale moge o tym zapomnieć- nie wcisnę nic więcej na moje 33 metry ponad to, co mam. Pozostaje mi stanie przy blacie kuchennym. A propo's rzeczy pierwszych... Dzisiaj otrzymałam pierwszy komentarz na moim blogu. Ktoś tu jednak trafił;) I znowu jaka to radość ogromna dla mnie. Dziękuję bardzo:)



2 komentarze:

  1. Bardzo ładna, delikatna karteczka, pięknie ci wyszły różyczki.
    Również podzielam twoją frajdę z poznawania tajników scrapbookingu (chociaż daleko mi do ciebie) dlatego będę tu często zaglądać i oglądać twoje postępy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful, thanks for sharing!
    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    OdpowiedzUsuń